alparslan38 Gul-42 biz eşimle 1 yıl aynı iş yerinde çalıştık ama hiç öyle muhabbetimiz yoktu bianda adamın numarasını aldm konusmaya başladık bir hafta sonra da kaçtık 🤣 yani bı nevi birbirimizi evlendikten sonra daha iyi tanıdık