3boysmom ffeyza ümraniye santral şükran akalın. canım doktorumm💓 2025 ekimde doğum yaptım en son 2200 dü
defnealeyna08 3boysmom ayyy beraber çalıştığım çok sevdiğim hocamdır hastalarıda kendi gibi çiçektirrrr - güzel öneri 😇😇
kubra00k Kartal Umut hastanesi , Fatih birol… iyi ki tanımışım.. Sezeryanımı o yaptı sanki hiç ameliyat olmamış gibiyim 🧿.. şuan muayene sanırım 2.500 tl olmuş
irmyldrm12 Lolik ay evett benimdee aynı yorumu yazmak için gelmiştiim eylül ayında doğum yaptım bendee aynı cümleyi kuruyorun bende sizin gibi her defasında
Lolik irmyldrm12 Bende eylül ama 2022 😄 Kaç kişiyi yönlendirdim bilmiyorum 🫠 işinin ehli çok başarılı ve bilgili 💐
irmyldrm12 Lolik bence bu arada oradaki kadın doğumcuların hepsi çok iyi ama sedef hoca başka tabi ben 2025 eylülde yaptım doğum henüz 6 ay önce 🫠🤍
seval868_ elifkesim ay bende aynı hastanede cengizhan hoca ile hamileliğim ve doğum sürecimi geçirdim 😊
abbarlk Yeditepe Üniversitesi Hastanesi, Melis hoca inanılmaz bir doktor, izindeyken bile iletişimde kaldı ilgilendi sayesinde güzel bir gebelik ve doğum geçirdim. 2025 yılında 4300 dü