oglusannesii Kızlar merhaba oğlum hipp mama kullanıyordu doymadığını fark ettim mama saatleri sıklaştı aptamile geçtim 2 kutu hipp var gündüz hipp gece aptamil kullanabilir miyim kutular bitsin
catperson oglusannesii bize de doktor kademeli olarak geçebilirsiniz demişti. Kullanılmakta olan mamayı beş kez veriyorsam dört kez onu 1 kez yeni başlayacağımı vererek ve bu oranı gittikçe yeni başladığıma doğru değişecek şekilde. Kedilerde de mama değişimi böyle yapılıyor 🫢 Yine de ekstra görüş alın siz