12 aylık kızım resmen beslenmiyor. Günlerce ek gıda yemiyor mama verince içiyor. Yediği gün olursa da sadece tarhana 3-5 kaşık ve meyve püresi azcık yiyor. Pilav, kuskus ya da farklı çeşitli yemekler denetemiyorum bile. Ek gıda sayfalarında ne tarif görürsem yapıyorum olmuyor kendi yediğimiz yemeklerden veriyorum olmuyor. Çocuk resmen yeni besin yemek tadı bilmiyor kafayı yiyeceğim. Bu 2. Kızım ilki hiç böyle değildi ne yapacağımı şaşırdım. Ben yedirmeye çalışıyorum kitliyor ağzını önüne koyuyorum hepsini yere atıyor. Sizn bebekler nasıl ?