Bebeğim 19 günlük iki kaşık yemekle duruyor. Günlerdir yemek yediremiyorum. Zorladıkça yememeye daha da başladı. Bıraktım hiç yediremiyorum. Sevdiği yemekleri de yemiyor üstelik, mutfaktan çıkamıyorum ama yediremiyorda. Kafayı yiyeceğim neden böyle oluyor? Ne yapmam lazım? Sadece süt içmek istiyor. Vermiyorum ama bu seferde yemekte yemiyor. Şaştım artık