ipek4535 Malesef öyle yani gidin konuşun durumu çünkü sınıf içinde çocuklar ne yaşıyorlarda çocuk bu duruma geliyor bilmiyoruz.. Bizim öğretmen asla zora gelemeyen orada 7 yıllık çalıştığından bi rahatlık relaxlık gelmıs ona göre problemli cocuk asla olmayacak , çocuk bisey yaşıyorsa zaten kriz yönetimi sıfır, yönlendirme yok öğrenciler mum gibi oturmalı ve durmalı.Çözüm odaklı asla olmadılar hep bir kup takma pesındelerdi neyseki bu kötü deneyim sonrası uzman eşliğinde oğlum etkılenmemesi için uzmanla ilerledik okul ortam degısımı oldu çünkü sadece duygusal olarak beni arıyor ılk okulda birlikteydik çünkü onun rahatlığından hatta okula gitmıyoruz diye ağlıyordu burdakinde ben gitmediğimi bildiğinden biraz duygusallık durumu oldu ama zamanla bu sürece sağlıklı sekılde adapte olacağına inanıyorum🤲♥️