Fulyasin08 bende küs gibiyim çok aşagıladı beni küçükken sürekli bi korkuyla büyüdüm sürekli hakaret etti evlendim eşimden ayrıldım die demediğini bırakmadı küstü küfürler falan şimdide fazla muhabbetimiz yok memlekete gidesim bile gelmiyor onun yüzünden gitsem laf sokacak demedini bırakmıcak bazen konuşmamak en güzeli bilmiyorum ama başına bişi gelse çok üzülürüm onuda biliyorum