Selam arkadaslar. Bir kac gundur kafami kurcalayan bir konu var size danismak istedim. Oglum 13 aylik. 10 ayin sonlarina dogru yurumeye basladi. Hic boyle sorunumuz yoktu. Son iki gundur surekli coraplarini cikarip yurumek istiyordu ama evimiz bahceli ev ve soguk oldugundan oyle yurumesine izin vermiyordum. Ve iki gundur dikkat ettim sık sık parmak ucunda yuruyo. Disarida ayakkabidayken boyle degil sadece evdeyken corapla boyle yuruyo. Benim bir yegenim otizmli , ve boyle biseyi sadece onda gormustum simdiye kadar. Diger yegenlerimde hic boyle bisey olmadi. Aslinda oglum yegenimden cok farkki, goz temasi asiri iyi, sosyal bebek buyukler cocuklarla iletisim kurmaya calisir, ogretiigim bazi komutlari anlar ve yapar. Alkis bay bay hepsi var. Yani otizmli olabilecigini sanmiyorum ama su parmak ucu yurume nerden cikti anlamiyorum . Basina gelen oldumu hic ? Gecici bisey mi size ?