Gebelik boyunca kan sulandırıcı iğne kullanmıştım. Hematoloji takipliydim zaten. Doktorum doğumdan sonra 6 hafta daha kullanmamı istedi. 6 haftanın sonunda tekrar test yaptı ve pıhtı riski ortadan kalktığı için iğneye veya başka bir kan sulandırıcı ilaca gerek görmedi. Yılda bir kontrole gidiyorum. Beni rahatlattığı için ara sıra varis çorabı kullanıyordum. Pıhtı riskiniz varsa mutlaka bir hematoloji uzmanına danışın.