accountant 3,5 aylıkken vardı. O dönemi hayatta unutmam ellerini keşfettiği dönemleriydi ağzına götüreceğini kaşınmayı öğrendi demiştim. Alerji doktoruna üniversite hastanesine götürmüştüm küçük olduğu için alerji testi yapmadılar. Kendi doktoru hipokort diye bir krem vermişti onu sürdüm söndü sonrasında hep nemlendirici kremi ile devam ettim. Ne zaman bezini değiştirsem mutlaka sürerdim banyo yaptıktan sonra mutlaka yine sürerdim. Yaz geldi tertemiz oldu kışın yine çıkarttı ama bu kez sırtında da dediğim gibi yüzü de domatesi bu şekilde yiyene kadar çıkmamıştı. Şimdi yine nemlendirici ile devam ediyorum