tgcegr Pamukhanim_ ben birinciyi aldım aşırı kaliteli değil hatta biraz kurarken zorlandık ama kızım çok seviyor sürekli bununla vakit geçiriyor tek sıkıntı belki beni mutfakta rahat bırakır diye aldık ama mutfak eşyalarını artık kendi mutfağına getiriyor yani yine kurtulamadık🥲
Pamukhanim_ tgcegr bende 1. Yi aldım benim için sorun olmaz çünkü mutfakta bir çekmecesi var oradaki eşyalar ile oynar sadece onları götürür götürürse 😅
huniliabla Pamukhanim_ her yerı çok çabuk döküldü acayip hafıf bısey çocuk rahatlıkla asma aparatlarını kulpları sökebıldi . Kaşık vs askıda olan şeyler kırıldı çocuk sadece yemek vs pısırme yapma amaçlı kullandı düzgün montajladık üstüne zımbaladık yıne çıkıyor sureklı kapak düşüyor yada gerıde kalıyor kapanmıyor aynı renk aynı ürün bırıncı görsel aralık ayında almıştım
xbeyza_ huniliabla öyle mi 🥲 bende düşünüyordum. Manyetik blok ile bunun arasinda kalmıştım. Bizim bir akrabada var ama nerden aldı bilmiyorum onun ki ham ahşaptı kendi boyadı her şeyini kendi eklemeler yaptı harika oldu. İki kızı var ikiside kullandı. İlla kırılan parçalar oldu ama belki kalitesi farkliydi. Kızım onlara gittikçe oynuyor sevdi benimde aklımda almak vardı.
xbeyza_ Pamukhanim_ yerim olsa bende çok istiyorum 🥲 manyetik blok ile bunun arasindayim hala bende bir yer şekilde yer açıp 🙂↔️
huniliabla xbeyza_ hanı o bekledıgınız ahşap türünden degıl aşırı ince arkada ince bır plakaya montelı. Sureklı çıkıyor takıyoruz gerı aynı asma yerındekıler kırıldı . Manyetık ıcın hoc düşünmeden onu alın derım evde ıkı cesıt var bayıla bayıla oynarız uretırız herseyı.
xbeyza_ huniliabla daha mantıklı manyetikler o zaman kirilmaz görmez en azından. İlerleyen yaşlarda da kullanır.
Mel93 Smooby mutfak. İki senedir kullanıyoruz taş gibi. Hem ışıklı sesli fonksiyonlu. Tefal ürünleri üretiyor malzemelerini. Makarnalar renk değiştiriyor ısı ve su ile. Kahve yapabiliyorsunuz. Biraz fiyatı yüksek. 8-9 bin civarı ama değer 💐
NariNariKiminYari Pamukhanim_ 1.yi yeğenime aldım çok sevdi. Görüntülü konuşurken telefonu fırına koyup benden yemek yapıyormuşş 🫠