Pamukhanim_ Kızlar, Doğa’ya bayram harçlıklarıyla oyuncak mutfak almayı düşünüyorum ama nasıl bir şey almalıyım hiç bilmiyorum 🤔 Ahşap mutfak mı daha mantıklı olur yoksa plastik olanlar mı? Kullanan, evinde olan varsa artı-eksi yönleriyle fikir verebilir mi? 🙏
nadidelifora Pamukhanim_ plastik olanlar çabuk deforme oluyor. Ahşap çok daha kullanışlı. İkeanin ki çok güzel 🥰
Niyesordunbucevabi Pamukhanim_ Bence ahşap al canım daha uzun ömürlü olur kızlar uzun süre oynuyor mutfakla
Pamukhanim_ usenmedimyaptimbirvelet bende öyle düşündüm ama hani belki değişik bişeyi vardır diye sorayım dedim
Pamukhanim_ nadidelifora evet alttaki nin daha farklisi komşum da vardı kızımın hiç dikkatini çekmedi ama yinede sorayım dedim. İkeaya da bakayım teşekkürler🙏
Pamukhanim_ Niyesordunbucevabi bende öyle düşündüm ama burada alttakinden olan vardı o yüzden sorayım dedim blueberryyy__
blueberryyy__ Pamukhanim_ yeğenime doğum günü hediyesi almıştık ilkinden çok sevdi hiç bırakmıyor nerdeyse. Ahşap daha güzel kesinlikle kullanım açısından da