agitmoms eşinle pratik yapma demişler ama ben tam tersini düşünüyorum. Çok ters düştük pratik yaparken ama ben sonuca bakıyorum. Çok şükür tekte aldım. Etrafımda çoğu kişi pratik yapamadı diye 3.de ve 4.de aldı. Hatta dosya yakan bile var. Kursun öğrettiği maalesefki yeterli değil.