Ramazanın son haftası grip oldum. Boğaz ağrım 2.gün geçmişti ama yerini dayanılmaz bir kulak ağrısına bıraktı. Acilde parl verip gönderdiler. Ben iyice kötü olunca kulak burun boğaz doktoruna gittim. Kulak enfeksiyonu olmuş dedi kulağımı temizledi. 2 tane damla verdi birisini 3 gün kullan sonra bırak dedi diğerini 10 gün kullanacağım. Bugün 6.gün evet işk zamanki gibi değilim çok şükür. Ama sanki hala kulağımın içinde birşey var hissi oluşuyor. Ağrı kulağımdan çeneme yayılıyor. Çiğnerken yutarken canım acıyor. 3 nisanda randevum var, korkum o zamana kadar ağrının geçmemesi. Yaşayan var mı ne zaman rahatlarım, yapabileceğim farklı bir şey var mı?