Kızım çok sakin bir bebekti şu bir haftadır çok aşırı gergin mesela kucağıma alıyorum ya eliyle bana vuruyor sürekli yere indirsem bağırıyor oyuncaklarından sıkılıyor dış çıkarma sürecindeyiz iyice şişmişler ama sürekli iki elini sıkıp bağırıyor her şeye sinirleniyor bu ay da normal mi kucağıma alınca bildiğiniz bana vuruyor elleriyle yani