Papatya-eylul88 Bazen ellerime,ayaklarıma,bazen de dudak kenarlarima oluyor igne batma hissi.neden olur?basina gelen varmi
sbldrm Papatya-eylul88 aynı şekilde bnmde hatta uyuşuyor bütn bölümlere gittim nerdeyse ama emzirme dönemi normal dediler sadece d vitaminine başlattı doktor
ayyzeyy466 sbldrm Emzirmiyorsak 😃 3 aydır iğne batması oluyor çok rahatdız ediyor bilgisi olan yazsın gerçekten
sbldrm Papatya-eylul88 olabilir baktır bi değerlerine vitamin yazdı bana doktor bakalım işe yararsa inşallah