kubrakaradumann Oğlum 16 aylık sağlık ocağından d vitamini alıyoduk 1 yaş sonrası kullanmana gerek yok dediler ama
catperson kubrakaradumann zannımca kan tahlilinden sonra bırakılıyor. İlk kızımda ne zaman bıraktık hatırlamıyorum her kış tekrar başlıyoruz ama. Eylül başında kan veriyor genelde düşük çıkıyor d vitamini.
momas kubrakaradumann değerlerine baksın doktor iyiyse keser belki ama bütün doktorlar 2 yaşa kadar içsin diyor
_Hera kubrakaradumann bugün doktorumuza göründük, şuan kızım 12 aylık 1-2 ay daha kullanıp bırakabilirsiniz dedi.