2661 3 ayında beni bıraktı meme reddi yaptı biberona geçtik sonra biberonuda bıraktı şuan 7 aylık ve ne yapacağıkı şaşırdım şuana kadar mama veya anne sütü ile beslenmesi gerekiyordu çünkü ama doktor önerisiyle 5 buçuk aylıkken ek gıdaya geçtik biraz daha rahatladım hala mama almıyor gün içinde kaşıkla 100 ml içierse içti yoksa yok qlmıyor yani her türlü biberonu denedim artık kaşıklada kabul etmemeye başladı ek gıda ağırlıklı besleniuor