bhdy Herkes Batu değil Batuhan daha güzel diyorlar sürekli o soru ile karşılaşır diyorlar çocuğunun ismi Batu olanlar var mı ?
momas bhdy arkadaşımız var adı batuhan ama batu diyoruz kısa olsun diye hatta çocukla ilk tanıştığımızda adını batu sanıyordum 1-2 yıl sonra batuhan olduğunu öğrenmiştimmm
denizz42 bhdy batu batuhanın kısaltılmışı değil mi batu diye direk isim bende ilk defa duydum ama söylerken kısaltarak söylüyomuş gibi oluyo
Marianne bhdy Batu isminden sakin karakter beklenmez bence. Tanıdığım kişi de özgüveni yüksek, ağırbaşlı biri, çekirge gibi değil.