Bebeğim şu an 3 aylık ama ben uzun zamandır gece emzirmelerini yatarak yanımda yapıyorum öyle olunca da yan yatıyor çocuk öyle uyuyor omurgasında sorun yapar mı yan uyuması emmeden uyumuyor zaten düz yatınca da başı çok yana dönük oluyor nasıl yapsam bilemedim