xbeyza_ xzlemxx litre başına 1 kaşık yeterli. Çok maya koyarsaniz ekşi olur. Sutculer bile 5 litre süte azıcık bir şey veriyor
Mom_87 xzlemxx 2-3 kaşık yeter. Plastik kova çabuk soğuyacağı için tutmayabilir. Çelik veya emaye tencere güzel olur
xbeyza_ xzlemxx normal yoğurt kovasinda yapmayın plastik sonuçta. Sütte ılık oluyor sute plastik geçişi olur. Kavanozda mayalayin veya yayik bir çelik tencerede, emaye tencere de falan. Yemek takımınizin içinde porselen tencere varsa onda da yapıyorlar.