Bebeğimin böbrekleri hamileliğimden beri büyük. Doğduktan sonra operasyon geçirdi o yüzden sürekli ultrasonla takip edilmesi gerekiyor. İşlem Elazığ’da yapıldı bizde Bingölde yaşıyoruz. Uzak ve arabamız yok maalesef. İki kere özelde çektirdik ama 3 bin lira gibi bir rakam istediler. Her seferinde vermek de zorluyor bizi açıkçası. Randevu da bulamıyorum devlet hastanesinde. Aile hekimine gidip durumu anlatsam bizden direk ultrason istemi yapabilir mi ?? Bilgisi olan ??