durubebek_ Kızlar burda işaretlediğim dişi patlamış arka olduğu için farketmedim bi ara huzursuzdu bundanmış demek ama alt yan dişler çıkmadı daha böyle olan var mı Şuan 6 dişi vardı üst 4 diş alt 2 diş ve azı dişi patlamış yeni
symstf durubebek_ benim bebeğim 11 aylık 8 aylıkken üstten orta ve yan kesicileri çıkardı altta da 2 orta bir yan kesicisi var şimdi de diğer yan kesiciyi çıkarmadan azı dişlere geçti biri patladı diğer tafata da köpek dişinin olacağı yer baya şişmiş anlamadım ben nasıl böyle oldu.
_YanakReisinAnnesii durubebek_ Diş sıralaması yoktur. Oğlumun 10 aylıkken çıktı ilk azıları oraya gelene kadar azıların önündekileri tamamlayamamıştı haliyle.
avkatanne durubebek_ ayy bizim de inanılmaz huysuzluk var salya var muhtemelen onlar çıkacak. sıralamada zaten onlar var diye biliyordum. atlatmışsınız sevindim 🌸
durubebek_ avkatanne ilk kez bu kadar hızursuz oldu dişte salya vardı hafif birde hep ellerimi ısırıyor elini agzına götürüyordu 2 gnde hafif ateşi oldu ilk kez ama alt yan kesiciler yok daha ortada
durubebek_ symstf sanırım böyle olabiliyor Kızımızda ilk alt 2 diş somra üst 2 sonra üst yan dişler şimdi azı patladı 7. Diş 14 aylıkken
Gizey Bu diş çıkarma dönemlerinde iştahsızlıkta oldu mu ya benimki buaralar anne sütü hariç hiç bisey yemiyor 11 aylık
durubebek_ Gizey tabi ki oldu özellikle bu son diş de bir de yan dişerde çok olmuştu huzursuzluk bir de bu azı çıkarken hafif ateş ama geçti çok şükür uzun sürmüyor yani
symstf durubebek_ dişte hızlı gidiyor çocuğum ya şu dişleri çıkarsalarda rahatlasalar. Biz bile diş ağrısına dayanamıyoruz.