CuteBadesMama mdannesi maybelline sky high kullanıyorum. Ağırlaştırmıyor, sürmesi rahat, kirpikleri uzatıyor. Parça parça dökülmüyor. Memnunum.
alpaslanmom_ mdannesi uygun fiyat istersen rossmanda var essence ı love extreme iki kat sürdüğünde efsane ve baya gidiyor eğer fiyatı fark etmez dersen maybelline sky high
Kuzularinanasi mdannesi maybelline mavi olan cok iyi.loreal panoroma aldim en son pismanim.durusu guzel ama temizlerken resmen okadar dagiliyorki rezil ediyor gozu .normalde yuz temizleme jeli ile cikan temizlenen rimel bu panoroma da ayrica pamuk ve goz temizleme jeli kullanmak zorunda kaliyorum defalarca duruluyorum.onu sakin almayin.maybelline iyidir ona bakin.
anonimli Senelerdir gratisin beaulis markasını kullanıyorum, gri ince olanı Tek tek ayırıyor birde uzatıyor Fiyat olarak da çok makul🩷
avkatanne uygun fiyatlı olarak beaulis yeşil olan. biraz daha bütçe varsa maybelline lash sensational.