nutellaaaaa bu savaş olayında boğazda bize ambargo koyamadılar o yüzden altın bu kadar düşüyor ama fikrimi sorarsanız uzun vadede kullanacaksanız almak için en güzel zaman altının zararı olmaz ama dediğim gibi uzun vade için bugün alıp ertesi gün bozdurmak içinse saçma olur bu altın yükselecek ben böyle kalacağını düşünmüyorum resmen zenginlerle oynuyorlar kısacası pandemide de öyleydi biliyo musunuz daha pamdemi patlamadan zenginlerin çoğu kilolarca altınını bi anda hepsi bağlatmaya başladı (kuyumcu tabiri) adamlar resmen zenginliğine zenginlik kattı yükselince. Altın hiç bir zaman değer kaybetmez.