gzd_nhr Kızlar bebeklerinize kullandığınız masaj yağı yada kremi varmı ebebekten alabileceğim? 1 aylık bebeğim duş sonrası masaj yapmak istiyorum
myavocado gzd_nhr ben doğduğundan beri hep Hindistan cevizi yağı kullandım masaj ve nemlendirme için çok memnunum ve doğal olduğu için tercih ettim
suheyla92 gzd_nhr yag gözenekleri tikiyor o yuzden hic kullanmadim onun yerine nemlendirici losyon kullanabilirsiniz biz mustelaninkini kullaniyoruz