Kızım 6 ayının içerisinde. İlk zamanlar ayakta sallıyordum çok yordu bıraktığım gibi uyanıyordu, geceleri memeden sonra uyumaya devam eden çocuk uyanıp sallanmak istiyordu. Ayağı bırakıp kucağa alıştırdım amacım o şekilde de beşiğine alıştırmaktı ama gelin görün ki kucakta tıkandım kaldım. Sımdı kucakta uyuyor sadece ondada eğil kalk derken anca.. bazen bırakıyorum uyanıyor falan, geceleri gözünü açıyor yine kucakta uyutmazsam uyumuyor.. çok yoruldum artık uyutmak istemiyorum gerçekten. Ne zaman kendi kendine uyuyacak bunlar ya… kendi kendine uyuyan bebekleri görünce inanamıyorum gerçekten