oğlum 14 aylık. 2-3 aydır yürüyor ama zaten havalar soğuk mont ayakkabı ağır ve zor olduğu için henüz pek dışarıda yürümedi. şimdi şimdi dışarıya çıkıyoruz ama şuursuzca koşuyor. düşüp kalkmasından ziyade etraftaki tehlikelere karşı korkuyorum. elimden tutup çok yürümek istemiyor atıyor kendini yere. aklıma güvenlik kemeri geldi. bileğe bağlananlarla çok rahat edemeyiz diye düşünüyorum boyum uzun biraz hem de önden önden koşmak istiyor. bu kemer şeklinde olup kullanan memnun kalan var mı? marka tavsiye eder misiniz?