@didemalya Göğüs ucum yoktu çok zorlandım, kabus gibi günlerdi. Lansinoh da geçirmedi. Madecassol, anestol, e vitaminini karıştırıp sürüyordum, bepanten de vardı ama Benim alerjim olduğu için onu kullanmadım. Emzirme Danışmanı bunu söyledi bana. Bir de memelyn diye balmumu göğüs koruyucular kullandım ama çok kısa süre kullandım. emzirmeden önce yıkıyordum. 2 hafta kadar da göğüslerim açık gezdim resmen 🙈 şimdi ilk aldığında acıyor uçları hala hassas sanırım normal olduğunu düşünüyorum. İnşallah hemen geçer, Allah yardımcımız olsun🙏🏻