Kızım 7,5 aylık evde müzik açtığımızda ağlayası geliyor sanki ağlayacak gibi dudaklarını büzüyor üzülüyor içim parçalanıyo ama bi yandan da gülesim geliyo neden ki acaba hafif yavas ritimli müzik olunca cocuğum neden böyle yapıyor ki acaba çözemedim bi. Biz de eşlik edince gülerek bile söylesek aynısını yapıyor. Eskiden ezan sesine de aynısını yapardı