Kızlar bebeğim 2 aylık kucağımdan indirdiğim an basıyor çığlığı sadece kolumda uyuyor yaklaşık bir haftadır bu şekilde. Sadece saat 10 dan sonra gece uykusuna geçtiğinde beşiğinde yatıyor. Ama sabah 7 den akşama kadar taşımak bende ne kol bıraktı ne boyun bıraktı üstelik ne yemek yiyebiliyorum/yapabiliyorum ne tuvalete girebiliyorum hiçbir şey yapamıyorum bu durumda olan var mı ne yapmam gerekir