Kızlar normalde dün yani 23 marta olmam gerekti ama 19 martta hafif bir lekelenmem oldu karın agrısı bel agrisi da vardı dedim tamam adet oluyorum ama sonra devamı gelmedi aynı sekilde 22 martta yine az bir karın agrısıyla lekelenmem oldu hatta pet taktim oldum diye dusunup ama yok 2 gundur ne gelen var ne giden hamilelik yada adet olma belirtileride yok sprialle korunuyorum 3 yıl oldu taktıralı