ayfer77_ 18 ay aşısı sonrası bebeğimin uyluk bölgesinde belirgin büyük bir şişlik oluştu başına gelen varmı ne kadar sürede geçer endişelenmeliyim sürekli eliyle şiş bölgeye dokunuyor ağrı yaptığı belli hafif de ateşi var
Bebegimm1 ayfer77_ uyluk bölgesi neresi oluyor aşı olan yer şiştiyse kolanya ve buzla masaj yapabilirsnz
balborsugu ayfer77_ kolanyayı buzdolabına koy biraz soğusun sonra pamukla masaj yap bir kaç gün ovala dağılır bizde de olmuştu