zeyneppce Kizlar geçenlerde halkbanka gittim ve kartı vermediler önümüzdeki ay vermeye başlayacaklarmıs. Baska nerden alabilirim ptt vs vermiyor mu baska yerden alan var mı?
umos_ zeyneppce ay sonu para yatıcak gözüküyor hesapta, kartı önden mi almak gerekiyor yoksa yatınca gidio hemen alabiliyor muyuz?
hejdjjr Banada 27.03 tarihinde paranı çekebilirsin gibi bi mesaj gelmişti.daha kartımı almadım fırsat bulamıyorum çocukla inşallah alabilirim😂
zeyneppce hejdjjr ben de fırsat bulup alamıyorum bir türlü iki ay oldu icerde bekliyor bakalım ne zaman alabilirsem 💁♀️
hejdjjr Good_mother devlet 1 çocuğa 5 bin 2 çocuğa aylık 1500 veriyor ya 5 yıl boyunca.o parayı almak için Halkbank’tan aile kartı alıyorsunuz yani parayı ATM den çekmek için