rosebud Kızlar merhaba Bebişleriniz ne zaman yürüdü ve hikayesi nedir ? Ben kafaya çok takmıyorum ama heyecanla bekliyorum her şeyi yapıyor bi cesaret edip yürümüyor 15 aylık olacak bazen kendini bırak 3 4 adım atıyor koltuğa çıkıp iniyor ayakta duruyor bir yerden tutunup gidiyor ama devamı yok sizinkiler nasıldı 🌸
yavruaslanlar rosebud kızım 11 aylıktı 13 aylıkta tam yürüdü oglum 12 aylıktı paytak paytak adım atıp düşüyordu 16 ayda yürüdü
baykuskiz_ rosebud oglum 11 kizim 13. Ayda yurudu.. erken doğmuşlardi duzeltilmis yaşına bakacak olursak oğlum 9 kizim 11 de yürümüş oldu.. her cocuk farkli zamani gelince hepsi yuruyor ☺️
Sensen20 rosebud 9 ayına 1gun kala ilk adimlarini attı sonra hep yürümek istedi ama çok düştü sürekli dibinde eğile büküle hepimiz bel ağrısı sahibi olduk😄 desteksiz yürümesi 11 aylikken oldu yani demem o ki tam zamanında yürümesi en güzeli yakınlarda kurtarır kendini annesi merak etme☺️
rosebud yavruaslanlar erkekler biraz geç yürür derler doğru sanırım bir de bi yerde okumuştum geç yürümesi de şu yönden iyiymiş denge kavramını iyice öğrendikten sonra yürüyenler yürürken daha az düşermiş doğruluğu nedir bilmiyorum tabi
yavruaslanlar rosebud söylediğimizde haklılık parayı var fakat her çocuk farklı kuzum ya kimine 18. ayda yürüyor bu gelişimsel bir sıkıntı değil yani takma kafana bir anda yürüyorlar zaten sen bile şok oluyorsun
rosebud yavruaslanlar yok takmıyorum ama merak ediyorum 😁 sağlıklı olsunlar da sorun değil evde yalnızken pat diye arkamdan gelirse bi korkarım ama 😂
1prensh rosebud oğlum çok aceleci bir bebekti hep 9 aylıkken adım atmaya başladı ellerini bırakıp 2-3 adımdan sonra düşüyordu 10 aylık olduğunda tam anlamıyla yürüyordu şuan 14 aylık asla durmuyor koşuyor biraz bebeğin gelişimiyle alakalı bir durum bebeğiniz başka bebekle kıyaslama yapmayın birde yardımcı olursa iki eline de küçük top verin denge kurup yürümesine de yardımcı oluyor aynı zamanda
Alparslanmom__ rosebud 11 aylıktı yürümeye başladığında ilerleyen aylarda da düşmeden kalkmadan yürüdü
nadidelifora rosebud benim ilk çocuğum 10.5 aylık falandı zaten tutunup kalkıyordu bir süredir. Birgün babannesiyle babası karşılıklı dururken babasına doğru yürüdü. İkinci de 11 aylıkken yürüdü. Oda çok erken sıralama yapmaya başlamıştı. Bunlar biraz genetikle alakalı. Annem dört çocuğum da yaşından önce yürüdü diye anlatır hep. Sizinde yakındır inşallah 🌸
ahfjpeoejdn rosebud bir yaşında emekledi. 1ay içinde yürüdü hemen.13 aylık olduğunda yürüyordu. Bu süreç , birde karşılıklı turup yürütün. Benim oğlum çok geç emekledi ama biz sürekli karşılıklı kumandaya ilgisi çokto yürttük, emeklemedi neredeyse diyebiliriz.