Tam 40 günlükken krese giden abisinin bulasindan rsv olduk.
10 gun yogun bakimda yatti.
Sonra evdekini iyileştirmekle ugrastik.
Simdi yogun bakimdan cikali 35 gun oldu.
Ve inanilmaz sık hapsiriyor. Cunku abisi surekli hasta
Cok korkuyorum rsv de boyle baslamisti bir daha boyle bir durum yasayan var mi??
2 ay 20 günlük suanda