Kızlar selam bebeğim 6 aylık ve 8.5 kilo, kış memleketinde olduğumuz için kanguruya gerek duymamıştım ve almamıştım ama maalesef bebeğim evde ana kucağında oturakta vs durmayan bir bebek oldu artık🥲 karguruyu bu aydan sonra almam mantıklı mı sizce yani ne kadar kullanabilirim kilosundan dolayı zorlanır mıyım veya kaç kiloya kadar kullanım sağlıyor kangurular bilmiyorum. Aynı şekilde yürüteçte öyle 6. Aydan sonra kullanılır diye biliyorum, evet farkındayım doktorlar önermiyor daha kendi doktoruma soramadım ama en azından gün içinde yarım saat 1 saat durması için kullabilir miyim? Çok üzülerek söylüyorum ki bugün maalesef 5 dakika da olsa ekran açmak zorunda kaldım başka çarem yoktu o an, bu yaşandığı içinde bu arayışa girdim sizce evde kanguru ile gezmek mi yoksa yürüteçle biraz oyalamak mı🥲