Rabiiul bunu bilmiyorum fakat ben Pilsan olanı almıştım sürüşü manevrası çok güzel hatta 2 senedir market alışverişlerinde falan boyunu yükseltip 2 poşet yanlara takip oğlumu sürerek gidiyorum kolaylık oluyor bozulmadı canavar gibi 😂 2 yıl önce 1500 e almıştık şimdi fiyatı nedir hiç bilmiyorum