Kızlar o kadar yoruldum o kadar bunaldım ki erkek bebeğim var kolik daha 41 günlük mestil kullandım sab simplex kullandım bi işe yaramıyorlar dün gece işkence gibiydi halüsinasyonlar görmeye başladım ayakta uyudum resmen önereceğiniz gaz damlası var mı egzersizler neler neler herşeyi yapıyorum ama yok ve ikidir lavmanla kaka yapabildi