erikarpuz merhaba 🌸 oğlum 7 aylık, başlangıçta benimde kafam çok karıştı buradaki çoğu başlığı okudum, doktorumuzla görüştüm ona göre küçük bi alışveriş yapmıştım.
Buharda haşlama aparatı, cam rende, silikon kaşık, silikon tabak, munchkin tabak, küçük kavanoz, küçükte bir çelik tencere aldım.
Sonra yoğurt makinesi de aldım beceremediğim için😂
İlk başta sebze tadımlarıyla başladık, sonra yoğurt meyve diye ilerledi sürecimiz. 6 ayda bebek irmiği, tam yulaf unu, tam buğday unu vermeye başladım. Pirinç unu önermedi bizim doktorumuz, 3ü yetiyor şuan. Og naturalden aldım hepsini memnunum.bebek tarhanası aldım aynı markadan, oğlum sevdi. Bu ay pekmez, öz başlayabilirsin dedi doktorumuz. Öz alacağım birkaç çeşit belki bir tane de pekmez. Ev yapımı olur mu bilemedim. Bebek zeytinyağı almadım, egede yaşıyorum bildiğimiz birinden aldım çok keskin değil tadı onu veriyorum.
Su konusnda da anne sütü aldığı için dert etmeyin alışıyorlar ben hala öğün sonrası birkaç kaşık veriyorum yavaş yavaş artırıyorum miktarını, alıştırma bardağında genzine kaçırıyor yavaş yavaş geçeceğim.