annisoldum ev tipi lazer hiç kullanmadım, ama vücut için lazere gitmiştim çok faydasını gördüm, yüz için giden arkadaşlarım da memnun kaldılar. Tüy dökücı ise bence yüzde asla kullanmayın hem kimyasal olduğu için cildinize zarar verir hem de tüy dökü cüler illaki tüyleri sertleştitiriyor, bir nevi traş etmiş gibi çıkıyor o tüyler, hiç yüzünüze sürmeyin öyle bir şeyi.