tugba616_ 1 hafta önce reglm bitti ve bugün tekrar kanama oldu cerazette hap kullanıyorum bu ay başlamıştım acaba o mu tetikledi yoksa regl mi oluyorum başına gelen var mı Dr a gitmem gerekirmi
tugba616_ brfnbt evet doğum yapalı 6 ay oldu 40.mdan sonra hemen regl oldum düzenli oluyorum siz de mi kullaniyorsunuz hap
brfnbt tugba616_ evet doktorum kontrollerimi yaptı ilaç verdi üç ay kullan anca düzenler dedi üçüncü kutumdayım ama aralar 10 gün felan açıldı
brfnbt tugba616_ ben memnunum bir kaç kişide yan etki yapmıs ama bana bişey yapmadı şu kanamam azalsın düzene girsin istiyorum biran önce büyük ihtimal demirim yerlerde