dilaninal
dilaninal canım bende bu hastanede doğum yaptım doktorumda Bülent beydi. Doktorumdan memnundum ama ameliyathane ekibi ve serviste ki hemşireler çok tecrübesizdi o yüzden benim baya travmalı ve kötü geçti hatta şikayetçi olduk hepsinden belki sana iyi denk gelir bilmiyorum 1 seneyi geçti benim doğumumdan. Spinal+epidural olmuştum normalde epiduralin amacı doğumdan sonraki ağrılarda ilaç vermek içindir servisteki hemşireler ağrıdan ölmeme rağmen bana ilaç yapmadılar sorup gelelim diyip durdular gittiler 1-2 saat gelmediler ağrıdan kıvrandım hep çok canım yandı ve beni sezeryandan sonra yürütmeye çok geç geldiler bu yüzden gazım 4. Günde anca çıktı gaz çıkmadan yürümek ve hareket etmek inanılmaz zor oluyor hiç bebeğimle bile ilgilenemedim çok çok kötüydü. Bunlar sana tecrübe olsun mutlaka yanlış bir şey gördüğünde hemşireleri uyar , doktorunu ara sor vs. İnşallah güzel geçer senin doğumun ben bidaha asla bu hastaneyi tercih etmem