3 ay 23 günlük bebeğim. Atak tan midir bilinmez meme reddi var. Geceleri emiyordu bu gece itibariyle o da kalktı. Birde emzireyim diye uyandırdım şimdi hiç uyumuyor. Siz geceleri uyandırıp emziriyor musunuz böyle alışsın istemiyorum bu arada sağarak veriyorum mecburen.