Merhaba egzama sorunu yaşayan biri olarak sizi en iyi ben anlarım. Kışın başlarında yüzümde çok fazla çıktı doktora gittim Tacrolin krem yazdı ve çok şükür geçti tekrarlamadı şu an benim cilt bakım rutinim şu şekilde
(Bazen sadece bebek şampuanıyla yüzümü yıkıyorum )
Bioderma sensibio DS+ yüz yıkama jeli
Cream co hyaluronik asit
Arada bir de Cream co’nun bha pha niasinamid içeren yeşil şişeli bir toniği var onu uyguluyorum yüzüme. Bazen de yine cream co’nun s.o.s. serumunu kullanıyorum.
Ama en önemlisi nemlendirici. Onu da Bepanthol sensidaily atopik ciltler için olanını kullanıyorum çok memnunum. Ve Bol su içmek.