Birde umma derler duydunuz mu bilmiyorum ben 2 3 kez oldum canım birşey çektigi zaman tarif ettiğiniz gibi oldum ateşlendim o gün sergin baygın bir şekilde yattım hatırlamıyorum hiç. Sonra canımın çektiği şeyi yiyince göğsüm normale döndü şükürler olsun, aynı zamanda arkadaşların söylediği gibi arada göğsümü sağdım(bunu cok yapmadım ama) ve 1 kere lahana kapatmıştım, daha sonra olduğumda ise sadece canımın çektiği şeyi yedim ve öyle geçti