Arkadaşlar bebeğim 6,5 aylık asla yemiyor. çok sık acıkmaya başladı mama miktarını arttırıyorum onuda içmiyor neredeyse saat başı ya da 1,5 saatte bir 70 -80 cc mama içmek istiyor. 150 cc yapıyorum asla bitirmiyor . Doktoru artık mama ile doymayacak acıkacak demişti yemek yemek isteyecek demişti ama yemekte yemiyor. Sizler nasıl yapmıştınız bu süreç normal mi kesin yer dediğiniz tarifler var mı 😭