organikirmik babyisleeping bizde olmadı ama arkadaşımın hiçbir dozunda olmasa da son dozunda şişlik olmuştu
znidasahin Menenjit henüz olmadık ama genel olarak aşıdan sonra kızarıklık ve şişlik normal diye biliyorum, 4. Ay aşılarında yaşamıştık doktorumuz soğuk uygulama yapmamızı önermişti. Siz yine de doktorunuza danışın tabii. Geçmiş olsun miniğinize
babyisleeping znidasahin çok teşekkür ederim. Evet normal diye biliyorum aslında Bebeğim 13 aylık menenjitlerin son dozunu oldu. Daha önce hiç bir aşıda yaşamamıştık. İlk kez olunca bir tedirgin oldum
organikirmik babyisleeping daha hareketliler ilk dozlarına göre ya doktor ondan olabilir demiş belki sizinki de ondandır