mombabe altta ki beyaz tarzı kullanıyoruz. Çekmeceleri yan tarafında. Bu şekilde olanı tak çıkar, kapak kısmı resim yapmayı engeller diye almadık. Sandalye sırt kısmıda düz bizim. 3 ay falan oldu, şuanlık memnunum. Bebeğim 18 aylık. Aynısı yeğenimde var 4 yaşında hala kullanıyor