Kızlar selam, aklıma takıldı bu konu. Ben gece 5 saat olunca uyandırıp emzirip tekrar uyutuyordum. Doktor uyandırma dedi dün denedim 8 saat oldu uyanmayınca kendim uyandırdım korkumdan. Siz de öyle yapmış mıydınız? 3 aylık bebeği olanlar ne yaptınız normal mi bu durum